Yurtiçi Kargo şubelerinde bir problem var sanırım. Ben de çalışanlarını şikayet etmiştim. Kargo alan kızları sanki zorla oraya oturtmuşlardı. Ağzında sakız vardı Türkçesi oldukça zayıftı. Böyle insanları neden çalıştırırlar ki. Ama PTT'de bu olaylara şahit olmadım. Hem uygun hemde kargolar zamanında geliyor.