Geçen gün tv aldım. Birkaç gün sonra kurmam gerektiği için öyle bıraktım açmadım. Açınca farkettimki lcd ekran kırık, bildiğin paramparça. Servis çağır, tutanak tuttur, değişim iste falan bir hafta boşuna geçen zaman. Kargocular öyle bir fırlatmış lcd ekran paramparça olmuş. Gerçekten çok yazık.