Şimdi bunu firmayla bağdaşırmak doğru olmaz. Çünkü hayatın her alana sirayet etmiş "niteliksiz", "özverisiz" insan sorunu var. Emin olun şirket politikası olsun, hizmet içi eğitimler olsun böyle anlatılmamıştır onlara. Hiç bir firma müşteri memnuniyetsizliğini hedeflemez. Problem bu insanlar. Bu düzen. Çünkü bu adamlar yedikleri ekmeğe hıyanet eden adamlardır. Yaptıkları kabahati az ücretle de örtrmezler. Çünkü bunu bilerek ve kabullenerek bu işe başlıyorlar.

Malesef tüm kargo firmalarının en büyük sıkıntıları çalışan profillerinden doğan sıkıntılardır.