codertcvatandas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aktif olarak kendi sitelerimde kullanıyorum herhangi bir zararını görmedim farklı farklı birçok yorum oldugu için faydası oluyor
Hocam doğru diyorsun da şimdi şimdi sitemizin enini boyunu düşünmemiz lazım biliyorsunuz. Yorumlar yapıldığı için kopya yorumlar olarak geçiyor. Örnek site varsa bakmak isterim. Kitle düşürür yani aynı yorumların olması.

Ayrıca yorumlar aynı ipler uzerınden mı yapılıyor?