instads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet güzel olur fakat mobilden Enpara'ya girdiğimde sadece şifremle giriş yapabiliyorum SMS doğrulaması olmadan. Diğer bankalar SMS gönderiyor o numarayı ekrana giriyorsun öyle açılıyor fakat Enpara'nın bu yönünü seviyorum.
Evet hocam o konuda baya güzel.

aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parmak izi ile giriş bddk tarafından yasaklandı hocam. Daha önce işbankta vardı, kaldırdılar.
Enpara'nın tek eksiği finansbank atmlerinin çok yaygın olmayışı. Ya atmlerini arttırıp ya da aylık farklı atmlerden ücretsiz para çekme limitini yükseltirlerse o zaman öncü olur. Tabi bir de avantajlı kredi kartları da olursa tadından yenmez
Bunu bilmiyordum . ATM konusunda bende şikayetçiyim. Bide çoğunda para olmuyor çekim yapamıyorum.