Hocam hesap bilgilerinizi alabilir miyim? Satın almak istiyorum.



1 adet lisans aldım ve kullnmaya başladım. Gerçekten çok faydalı bir program. Sitesini güncel tutmak isteyen arkadaşlar mutlaka satın alsın. 50 TL çok da bir para değil bu kadar emeğe karşın. Hatta e-ticaret sitesi olanlar (woocommerce) kesinlikle kaçırmasın. Hepsiburada ki yorumları çekip sitenize atabilirsiniz. Yazdırmak isteseniz sıfırdan çok büyük para tutar. Bence kaçırmayın bu programı.
Tek eleştirim var. Biraz fazla ram tüketiyor. Eğer ram tüketimi de ayarlanırsa çok iyi olur. 4 gb ram olan bir makinem olsa sorun olmaz ama 2 gb şu anda. İyi bir bilgisayarı olanlar için sorun olmayacaktır.
Hayırlı satışlar.