Merhabalar.
1 - Telefon numarasını kaldırın isterseniz, haklıyken haksız duruma düşmeyin bu yüzden
2- Şikayet konusuna bu konuyu açarsanız moderatörler ilgilenecektir. Kişiyi konuya davet edip cevap bekliyorlar moderatörler böyle bir durumda.
Geçmiş olsun hayırlı geceler.