Tartışma konusu bana saçma geldi.Eğer hacamat iyi geliyorsa onu yaparsın.İlaç iyi geliyorsa onu kullanırsın.Hacamatın eski adet olması bilimsel olup olmamasının ne önemi var ? Önemli olan iyi gelmesi değil mi ? Bilim de bir yere kadar.Ona bakarsanız cinni vakalarda da bilimin hiç bir somut kanıtı yok.Ama tedavi edemediği hastaları hocalar edebiliyor ona ne diyeceksiniz ?
Bu kadar basit aslında ama çok büyütüldü nedense hocam

Arkadaş fikir sordu cevapladık konu nerelere geldi