Ovh zaten tüm sunucularına gerekli zammı yaptı. Bu mail'de biz zam yaptık zamı'da bu yüzden maliyetler kurtarmıyor vs diye yaptık sonra duymadık demeyin diye atıyorlar. eskiden 49 aldığınız sunucuyu artık ortalama 52 ye alacaksınız. Yani kısacası alacağınız çoğu sunucuda artık 2 ile 11 fark ödeyeceksiniz. Sanki ucuzmuş gibi
Hocam tüm müşterilerilere uygulanacak eski yeni fark etmiyor.
Evet öyleymiş geçirecekler bize anlaşılan