raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millet kafasını kazıtıp , HACAMAT yaptırıyor, görüyorum. 2-3 haftada iyileşiyor iz falan kalmıyordu da . Etkisi var diyorlardı bilemiyorum.
En fazla 2 hafta içerisinde toplarlar saçlarını. Iz olayı için korkmayın, şayet neşter ile yapılıyorsa tabii.



Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırtım da veya yaptırdığım bir yerde iz kalıyor mu hocam?
Izden kastınız eğer neşter vurulan yer ise 1 hafta içerisinde topraklarsiniz sonrasında yavaş yavaş neşter izleri de kaybolur. Görüntü olarak bir sıkıntı yasamazsiniz. Ek olarak gideceğiniz kişiye. Önceden irtibat kurun aç karnına gitmeniz gerek. Uygulama yaptırmadan 2 3 saat önce.