Ovh zaten tüm sunucularına gerekli zammı yaptı. Bu mail'de biz zam yaptık zamı'da bu yüzden maliyetler kurtarmıyor vs diye yaptık sonra duymadık demeyin diye atıyorlar. eskiden 49 aldığınız sunucuyu artık ortalama 52 ye alacaksınız. Yani kısacası alacağınız çoğu sunucuda artık 2 ile 11 fark ödeyeceksiniz. Sanki ucuzmuş gibi

Anladığım kadarıyla şuanki mevcut ürünlerimiz için değilde yeni sipariş vereceğimiz ürünler için olacak. Umarım doğru anladım yoksa yandık.
Hocam tüm müşterilerilere uygulanacak eski yeni fark etmiyor.