Ovh zaten tüm sunucularına gerekli zammı yaptı. Bu mail'de biz zam yaptık zamı'da bu yüzden maliyetler kurtarmıyor vs diye yaptık sonra duymadık demeyin diye atıyorlar. eskiden 49€ aldığınız sunucuyu artık ortalama 52€ ye alacaksınız. Yani kısacası alacağınız çoğu sunucuda artık 2 ile 11 € fark ödeyeceksiniz. Sanki € ucuzmuş gibi



Nasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarıyla şuanki mevcut ürünlerimiz için değilde yeni sipariş vereceğimiz ürünler için olacak. Umarım doğru anladım yoksa yandık.
Hocam tüm müşterilerilere uygulanacak eski yeni fark etmiyor.