imennanoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burda tamamen saçmalamışsın. ben 3 ayda bir düzenli olarak kan veren birisiyim. hacamatla kan vermek çok farklı olaylar. ayrıca konuya hala yok eski yöntemler yok millet uzaya gidiyor biz napıyoruz yazanlar var. tam komedisiniz. ne varsa anane yöntemlerinde var. kimyasal ilaç kullanıp vucüdu bozmaktan daha iyidir. ayrıca bilimsel gerçeklik falan filan geçin inan bireyler için hadis yeterlidir.
Saçmalamak içinde mantık barındırmayan cümleler kurmaktır, benim değil sizin yaptığınız gibi saygısızlık yapmayın uslubunuzu düzgün tutun. Mantıklı tek bir açıklamanız yok hadiste var bizde yaptırıyoruz şifadır demek dışında. Bir üstteki mesajımı okuyun hadisi yeterli bulan beyfendi