Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 saat evvel mail gelmiş. Ddos korumayı genişletip fiyatı artıracaklar sanırım, doğru mu anlamışım
Tam olarak öyle değil.
İşlerinin ne kadar zor olduğundan yakınıp, bundan sonra ücretsiz sundukları DDOS servisi için bedel alınacağının bilgisini vermişler. Hizmete göre değişen ücretler alınacakmış.