Tüm yorumları okumadım atlaya atlaya okudum fakat şunu demek istiyorum "hiç bir canlı türü insanın insana olduğu kadar acımasız değildir."
Ailenize şunu hatırlatmanızı öneririm hiçbir ilişki oldu ki evlilik kararına ve evliliğe gidecek kadar ilerlemiş bir ilişki bitmek üzere başlamaz. Her ilişki nasıl başlarsa başlasın mütlu olmak ve mutlu zamanlar mutlu deneyimler biriktirmek üzerine kurulur fakat planlarımız her zaman arzu ettiğimiz şekilde gelişmez ve hayatımız planlamadığımız yönde ilerleyebilir. Sevdiğiniz hanımefendi içinde muhtemelen o ya da bu şekilde bu nedenle bir evlilik olmuş ve bitmiş ve sizinle bir hayata başlamış. Aynı durum sizin benim ya da her hangi birinin de başına gelebilir ülkemizdeki evlilik ve boşanma istatistiklerine bakarsanız evlenen ilk kişi siz olmayacağınız gibi boşanan ilk kişi de o değil. insanlar nedense önyargılı olmaya ve insanları yermeyi severler ama önceki yorumlarda varsa özür dilerim. Ben bu çocuğu yetiştirdim bu birini sevmiş onun kararına saygı duyayım yok kendi yaşadığımız deneyimlere göre insanları kalıplara sokmaya bayılıyoruz.
Aileni dinle ama hayat senin yaşayacak olan sensin kalbinle karar vermeni öneririm.
Sevgiler