CRT oranımı yukseltım %300 Artırdım ama kazanc artmadı. Tık basına kazanc vermıyor mu bu sıstem anlamadım ?


balansmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://prntscr.com/h43eqv

Yukarıda resimde bahsi geçen alanlara manuel ekleme yapılmıştır. Üstteki hatayı sizler için aldım belirli aralıklara izin veriliyor. Eklenecek kod parçacığıda aşağıdaki kod. X li alanlara sizin kodlarınız gelecek.

<figure class="op-ad"><iframe src="https://www.facebook.com/adnw_request?placement=XXXXXXXXXXXXXXX_XXXXXXXXXXX XXXX&amp;adtype=banner300x250" width="300" height="250"></iframe></figure>