Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece HTML & CSS & jQuery olarak gönderebilme şansın var mı? Bir de admin seçtiğinde id kaç oluyor onu öğrenebilsem yardımcı olabilirim sanırım.
Bağlanıp yardımcı olma imkanın varmı ?



koboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağlanıp yardımcı olma imkanın varmı ?
HTML & CSS & jQuery gönderme imkanım yok php ile çalışıyorum

admin seçtiğind id="01" oluyor
diğer kullanıcı seçince id="0" oluyor