Türkiye'de ki clubler pahalı hocam. Hele ki doğum günü partisi ve grup olarak gidip şişe vs. açtıracaksınız çok paranız gider.
Robin hood'a gitmiştim ben arkadaşlarımla. Fiyatlar pahalı ama güzel mekandı