Herkesin mesajını tek tek okudum önerileri dikkate alacağım. Ben hayatımda her zaman kendi isteklerimi yapmak istemişimdir başkalarına göre hareket etmek bana göre değil çünkü eğer yapmassam ileri de olumsuz bir durum ile karşılaştığımda bu sefer ailemi suçlarım buna eminim yaşamak istediğim hayata engel oldukları için. Sevdiğim insan ile onlar yaşamayacak ben günün 24 saati beraber olacağım ve bu benim aşık olduğum çok sevdiğim birisi olmasını istiyorum. Kaderim de böyle bir olay da yaşamak varmış kısmet böyle bir şey sanırım. Ben ne sevdiğimden ne de ailemden vazgeçeceğim kendi hayatımı kurup aileme de yakın olacağım şuan bu düşüncedeyim ve bundan vazgeçmeyeceğim. Ailem ne kadar bu konuda ( Babam özellikle ) ısrarcı olursa olsun insan kendi hayatını kendisi karar verebilmeli.bu arada hemen evlenmeyi düşünmüyoruz ,sadece o niyet ile ailemle tanıştırdım.
kendimi aileme karşı anlatabileceğim çok güzel örnekler verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum. onlara düzgün bir şekilde açıklayıp yanımda olmalarını isteyeceğim olmazlarsa yapacak bir şey yok o zaman ben kendi bildiğimi yapacağım. Allah hakkımızda Hayırlısını versin..