Hayırlı sabahlar, durumunuzu okudum ve şöyle bir şey anlatmak istiyorum. Annemin dayısının kızınında böyle bir evlenip boşanması olmuştu. Durumu biraz daha açmak gerekirse; evlendiğinde eşi çalışmıyordu, para yiyordu. Bunun için dayı kızım ilk baştan beri beraber olmamıştı. Evliliği yaklaşık 3-4 sene sürdü fakat bir süre sonra artık başandı. Yani şimdi üniversiteye başladı.. Demek istediğim evlenip boşanması bir engel değil, yeni bir başlangıç.. Ailenize durumu anlatmak gerçekten zordur, anlatmaya çalışırsınız fakat onlar kendi bildiklerinden ötekini duymazlar. Yine de kendilerinden fazlasını duydurtmak sizin elinizde. Allah yar ve yardımcınız olsun.