Zaman ayırıp mesaj gönderdiğiniz için teşekkür ederim.
Ben risk almayın demiyorum, sadece aldığınız riski bilin diyorum.
Son 11 yıldır hayatımı ortaya koyarak, tabiri caizse kelle koltuk yaşıyorum, risk almak konusunda rekora koşuyor dahi olabilirim ancak aldığım riski bilerek risk alıyorum.
Kendi işim olan finans sektöründen örnek vereyim.Gece saat 3 çalışma odam da elimde kahve şu grafiği inceliyorum.Elimde kağıt kalem notlar alıyorum.Eşim de içeride yatak odasında huzur içinde uyuyor.Çünkü seviliyor ve güvende bunu oda biliyor.Elinden kağıdı kalemi kağıdı düşürmeyen şahsımın onun adına leke sürülmesin, namusuna,canına zarar gelmesin diye 1 kez değil 1000 kez öleceğimi biliyor ve bende biliyorum ki bir gün sen de ırkı, dili, dini önem arz etmeksizin elinden kalemi kağıdı bırakıp sevdiğin kadın için ölümü göze alacaksın.Bir Mercan abi vardı demişti dersin.
Saygılar sevgiler iyi forumlar gençler kusura bakmayın gece gece başınızı ağrıttım.