Genelde aileler bu işlerde "elalem ne der?" mantığiında hareket ediyorlar. Anne rızası önemli fakat akla mantığa sığmayan nedenler ile hayat şekillendirilmez. Boşananların tümü anne rızası almadığı için mi boşandı? Doğru ya da yanlış, tercihlerimizin sonuçlarını göreceğiz. Diğer arkadaşların dediği gibi birkaç ay erteleyip, hem ailenize düşünme fırsatı verin hem de kendinizi biraz daha tanıyın.