Kendi hayatını yaşa kesinlikle. Evlen, Mutlu Ol. Yoksa hep aklında kalacak.
Evlendin diyelim mutlu olmadın ? Olsun. Deneyimlemiş olursun. Ama aklında kalmamış olur.