EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıklamam gönül işlerine pek uygun olmasa da her yaptığım seçimde risk/getiri/götürü/avantaj/dezavantaj tablosu oluştururum, bu konu içinde benzerini yaptım.

Bir karar veriliyorsa kağıt üzerinde riskleri görebilmek, imkan varsa tedbir almak gerektiğini düşünüyorum.

İyi geceler.
Sen hayatı çok yanlış anlamışsın.Aşk getiri götürü girdi çıktı meselesi değildir.Aşk gönül işidir.Ayrıca şu hayat da risk alamayan insanların keşkeler için de öldüğü de bir gerçektir.

Unutma hayat hapishane gibidir korkaklar ve yalnızlar harcanır...