Bence sorunu adsensede arama dost.
200 liraya yaptırdığın reklam yerleşiminde sence sorun yokmu ? sitnein 10 günlük kazancını vermişsin lakin hiç bir etki olmamış olan 200 liraya olmuş.

Bugün senin sitende olan forumda yüzlerce kişinin sitesinde var.Senin extra giderin zararın o 200 lira olmuş.Normalde 25 liralık bir işleme 200 lira verilmez.