5 yıl evli kalıp hiç ilişki yaşamamışsa evlenebilirsin kaçırma süper

Amacım saldırganlık, saygısızlık değildir, sadece düşüncelerimi yazdım.
Sayın Arkadaşım,
Gönül bu seviyor tabi, gerçekten sizin ki zor bir durum.
Bu durumun 3 farklı noktası bulunuyor.
1. Nokta
Kendinizden büyük biriyle evleniyorsunuz hem de 3 yaş.
Ne demek istiyorum?
Kadınlar erken çöküyorlar, bu nedenle genellikle 3-5 yaş erkekten küçük(Kadın 24, Erkek 28 gibi) olması ilişkinin sağlığı açısından önemli.
Ek olarak kadınlar erken çökerken, erkekler orta yaşlarındayken çok daha karizmatik ve çekici oluyorlar. Bu durum kadınlarda kompleks haline gelebiliyor.
Şuan 27 yaşındaymışsınız 23-24 yaşında bir hanım bulursanız ilişkinizin sağlığı daha iyi olabilir.
2. Nokta
Doğurganlık sorunları, yaşı ilerlemiş herhangi bir hanımın doğurganlık ile ilgili sorunları oluşabilir, engelli yada düşük yapabilir...
Daha fazla detay vermeyeceğim.
3.Nokta
Sizin bekar, sevdiğinizin dul olması.
Şöyle ki;
(İlk olarak belirteyim, kadının dul olması onu eksik yapmaz, buradaki nokta sizin bekar yani daha hiç evlilik duygusunu tatmamış olmanız.)
Çok detaya girmek istemiyorum, bekar erkek bekar kadınla evlendiğinde(kadın daha önce cinsel deneyim yaşamış olsa da) bir çok ilki birlikte yaşamış olacaklar, evlilik heyecanı vs vs vs.
Ancak Bekar bir insan(Kadın yada erkek olabilir) dul biriyle evlendiğinde aynı duyguları yaşaması çok zor olacaktır.
Sonuç olarak,
Ben de sizinle yaşıt sayılırım, asla asla asla kendimden büyük + ben bekarken dul bir hanım evlenmem.
Saygılar.
Merhabalar,
Konu dul kadınlar ile ilgili değil, arkadaşımız bekar evlenmeyi düşündüğü kişi dul + kendisinden 3 yaş büyük, bence sorun burada başlıyor.
Arkadaşımızda dul olsa, sevdiğinin dul olmasına ailesi karşı çıkmayabilirdi.
Arkadaş o nasıl bir mantıksal çözümleme ya