Konu
Adsense TO Berbat Ötesi Değil mi?
31-10-2017, 02:11:11
#4
xxx786
AKINARI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam önceden 4-5 kez baktığım "Adsense" ye artık haftada 1 kez bakar oldum. TBM ler şaka gibi gerçekten!
Hocam TBM değil derdim. Derdim TO. TBM düşük de olsa Tıklama Oranı'nın çok düşük olması gelirleri dibe vurduruyor.