Aile bağları önemlidir, buna kimse birşey diyemez. benzer durum benimde başımdan geçti. benimde eşim bende 2 yaş büyüktü ve ailem istemedi başka ülkeden olduğu için. kimseyi dinlemedim,nikahima bile kimse gelmedi eşimde bende umursamadım. ne zaman 1 çocuğumuz doğdu işte o zaman herşey yoluna girdi.yaşlanacağın insanı sen seçiceksin.hani kaba bi tabir vardır söylemek pek istemem. koynuna alacak olan sensin başkası değil.