Sevgili dostlar merhabalar, uzun zamandır sırt bölgem de, omuz ve boyun bölgem de ağrı var. Fitness sporu ile ilgileniyorum acaba ondan kaynaklı mı dedim? 1 ay gitmedim, değişen olmadı. Yastıktandır dedim, onu da değiştirdim (internetten araştırıp en uygun model hangisi ise öyle aldım) yine değişen olmadı.

Doktora gittim, hiçbir şeyin yok ama kas gevşetici iç diyor. Tıp’ın alternatifi olmaz bana göre ama hacamat’ın çok iyi geleceğini dile getirenler var. Sizce nasıl olur? Daha önce yaptıran veya çevresinde yaptırmış olan var mı?