LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Manuel reklam yerleşimi hakkında bilgi verir misiniz hocam ?
dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler ama yabanci dilim yok manuel reklam yerlesimi nasil yapiliyor bir kaynak var mi bakabilecek elinizde ?

http://prntscr.com/h43eqv

Yukarıda resimde bahsi geçen alanlara manuel ekleme yapılmıştır. Üstteki hatayı sizler için aldım belirli aralıklara izin veriliyor. Eklenecek kod parçacığıda aşağıdaki kod. X li alanlara sizin kodlarınız gelecek.

<figure class="op-ad"><iframe src="https://www.facebook.com/adnw_request?placement=XXXXXXXXXXXXXXX_XXXXXXXXXXXXXXX&amp;adtype=banner300x250" width="300" height="250"></iframe></figure>