Bu dünyada mutlu olan insanlar gerek iş, gerek eş doğru seçim yapan insanlar. 6 ay bana kalırsa insanların birbirini tanıması için çok kısa bir süre. Temkinli, sakin ve sabırlı hareket etmelisin. Eğer karşındaki insan seni evlilik için baskılamıyorsa bence acele etme. Güzelce tahlil et, birlikte vakit geçir. Ailen şimdi önyargıları, tabularıyla hareket ediyor. 6 aydır yüzü gülüyor, daha çok taze diye düşünüyor. Belli bir zaman geçsin, senin mutlu - kararlı - sakin yaklaşımına karşılık onlarda ılımlı yaklaşacaklardır. Evlenip boşanmaktansa, hiç evlenme bari başında saçın dursun. Evlenip boşanmış insanlar yadırganıyorlar evet bu bir görüş. Fazlacada yaygın bir görüş maalesef. Ancak insanların(ailenin) bu tarz iç olgularını yıkabilmek için senin ılımlı bir şekilde savaş vermen gerekiyor. Onları psikolojik olarak bu duruma hazırlamak senin görevin. Hem bu hazırlık aşamasında kendinide daha bir iyi dinlemiş olursun. Vereceğin karardan pişman olmayacağından emin olursun.
Hiç oturup canını sıkma. Gerçekten seviyor ve seviliyor olmanın herzaman bir bedeli vardır. Bu anlattığın durumda olan tek insan sen değilsin böyle bak bu olaya.
Yolun açık olsun dostum.