Aynı durum bende de mevcut. Bende kuz arkadaşımla bir yıldır devam eden ilişkiye sahibim. Benden 2 yaş büyük, bekar fakat sevgilim ve kız kardeşlerim arasında ufak çaplı sürtünmeler oldu bende fevri davranıp kız kardeşime yüklendim. Dananın kuyruğu kotu, resmen ailem ya o ya biz dedi. Ağzımı açamadım, nutkum tutuldu. Can ciğer aile ama hangi aile evladına bunu söyler? Hele ki karşısında ki insanı daha tanımadan bu kadar ön yargılıyken?

Şuan ne yapacağımı bilmiyorum, ilişkim çok şükür sıkıntısız devam ediyor, evdekilerde konusu açılmadığı sürece ses çıkarmıyor ama karşımda ki insan her geçen gün ümitleniyor. Bu işin sonu nasıl bitecek hiç fikrim yok. Arada kalmak o kadar kötü bir duygu ki; 6 aydır hiçbir gece huzurlu uyuyamadım, her günüm kasvet dolu..