aileni dinlemeni öneririm, dul vs diye değil..
imkanın varsa 15 gün kafa dinlemek için kimseye bir şey söylemeden ayrıl git buralardan..
gittiğin yerde iyice düşün..
şuanda psikolojini anlayabiliyorum..
ailen sana olmaz dedikçe sen daha çok bağlanıp belki de olmaması gereken bir evliliği başlatacaksın.
konunu takip edeceğim, 5 yıl sonra ne yapıyor olacağını çok merak ediyorum.
umarım ikiniz içinde hayırlısı ne ise o olur..