Ne ailenizin, nede aklınızın istediğini yapın. Yapmanız gereken tek şey gönlünüzün istediği olsun.
Annen ve babanın karşı çıkması doğal bir durum çünki anneler ve babalar geçmiş zamanın mantığı ile hareket ediyorlar.
Annen ve babanda zamanla seni anlayacaktır. Seni mutlu gördükleri zaman düşüncelerinin ne kadar yanlış olduğunu görecekler.
Kaç günlük dünya ki hocam? Bırak gönlün ne diyorsa oraya git. Anne Baba zaten senin için varlar. Mutlu olduğun sürece annen ve baban senden daha mutlu olacaklardır.
Üzerine basarak söylüyorum gönlün ne diyorsa onu yap.