Tam tersi, kendi kararin %51, ailenin %49 derim ben.

Aileni bir sekilde yapici bir dille anlatmaya calis, onemli olan sevgi saygidir, gerisi onemli degildir vs vs . Ne yani bosanmissa bosanmistir, bu ne sacma mantik, bosanmis biri sana niye yakistirmiyorlarmis. Ne var ki? Bunu anlatmaya calisin. Yine anlamazlarsa ve sevginiz buyukse ailenize karsi cikin ve gidin evlenin, zamanla aileniz sizi anlayacak kabul edecektir.