Bir gün adamın oğlu askerden gelmiş ve babasına demiş ki baba artık ben evleneceğim. Annesi ile bbasını oturtmuş başlamış saymaya;
- İşte kız daha önce kimseyi sevmemiş olsun, kimse ile birlikte olmamış olsun, elli kimsenin eline değmemiş olsun vs. Bunun gibi şeyler. Bunun üzerine babasının cevabı ;
OLUM sen HV.Adem misin ki HZ. Fatmalar seni bulsun ?

Yani aslında ailemizin gözünde mükemmel insnalar olsak ta erkek olarak biz mi neler yapmışızdır o yüzden yakıştıramama olayı bilmiyorum.. Bence ailene sana bu anlattığımı anlat..