İki ara bir derede kalmışsınız, Allah yardımcınız olsun. Yaşım daha 17 pek yorum yapmak istemem şuan hayatı toz pembe görüyor olabilirim ama söylemek istediğim birşey var anne ve babanın rızası herşeyden önemlidir abicim oturup aile büyükleriyle detaylıca konuşmanı tavsiye ederim.