Hizmet alan için güzel bir sistem ama hizmet veren için gerçektende kötü bir sistem baya üçkağıt dönüyor. Web ilanlarında hep açıklamada fiyat araştırması için yazıyorum diyorlar. Boşa para veriliyor adamın yaptırmayacağı biline biline. Bu siteyi kullanmama kararı aldım artık. @Glory; bir bakayım şansımızı birde orada deneyelim