Merhaba Arkadaşlar,
2 haftadır falan armut üzerinden yaklaşık 10 tane teklif gönderdim hiçbirisinden dönüş alamadım. Son olarak en düşük verilen fiyat teklifinin yarısı tutarında fiyat teklifi verdim yine dönüş olmadı. Şikayetvar üzerinde baya şikayet var bu konu ile ilgili. Bana biraz işin içinde üç kağıt var gibi geliyor. En düşük teklif 4 TL yeri geliyor 30 TL'ye çıkıyor. Anlamadım ki armut bizi mi koparıyor?