Öncelikle böyle faydalı bir bilgiyi ücretsiz olarak yayınladığınız için teşekkür ederim. r10'da ticaret dışında bu tür faydalı bilgiler de paylaşıldığını görebilmek umut verici.
Soruma gelecek olur isek ; iki tane sitemi ve RSS/Feed kısımlarını ekledim.
İlk olarak şunu sorucaktım.İki tane analytics kodum var iki ayrı sitem için de. Plugin de ise tek bir site için giriş alanı var sanırım. Bir tanesini koydum şu an. İki site için de nasıl analytics kodu koyulabilir ?