Basit iş ? Ne ye göre kime göre ? Size göre basitse neden yapmıyorsunuz. ? Bu işleri neden basit görüyorsunuz anlam veremiyorum bu tarz konu açanlara basit iş , 10 dklık iş , 5 dklık iş
o basit iş dediğiniz footerden link kaldırıması işi fonksiyon dosyasının içine gömülmüştür ve öyle basit iş değil kimse 25 tl ye filezilla nın bağlan butonuna dahi basmaz
Hocam SEO işleri ile uğraşıyorsun sanırım. Denizli Haber kelimesinde çıkmak istiyorum, çok kolay kelime.
Sana 50 TL vereyim.
Sana birisi bu şekilde gelse ne dersin? Hocam saçmalama. O kadar emek veriyoruz, zaman harcanıyor. Gülüp geçersin değil mi? Ya da cevap bile vermezsin karşı tarafa.
Biraz empati yapmanı tavsiye ediyorum.
100 TL hallediyim

(footer işi harici)
Düşünürseniz 200 tl 3 saatte teslim.
Teklifim 275 TL , maksimum 2 saat içerisinde bitirebilirim.
Yapmayı düşünen birkaç arkadaş var siz neden çoştunuz 😉
Basit kelimesini kullanmam yanlış olmuş ama ücret ideal diye düşünüyorum