Not tutmak için kullanacağım Ancak Görev eklerken Mail gönderilemeyince görevi eklemiyor sanırım.
SMTP Ayarlarını yapınca da mükemmel şekilde kasılıyor sistem. Geri SMTP ayarlarını eski haline getirdim. Ama kasma olayı gitmedi . Anlam veremedim.
Smtp kodlarini duzenlerken hatali bir islem yapmi olabilirsiniz sistemi kasmasi imkansizdir smtp olayinin basit bir duzenlemeyle mail gonderimini pasif yapabilirsiniz.