quite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not tutmak için kullanacağım Ancak Görev eklerken Mail gönderilemeyince görevi eklemiyor sanırım.
SMTP Ayarlarını yapınca da mükemmel şekilde kasılıyor sistem. Geri SMTP ayarlarını eski haline getirdim. Ama kasma olayı gitmedi . Anlam veremedim.

Smtp kodlarini duzenlerken hatali bir islem yapmi olabilirsiniz sistemi kasmasi imkansizdir smtp olayinin basit bir duzenlemeyle mail gonderimini pasif yapabilirsiniz.