Merhaba, sormak istediğim bir şey var. Neden @ruj @makyaj @oyun @kadin gibi hesapları kendi adınıza alıp, bunları satmıyorsunuz? Bu hesapların satışını yapsanız eminim ki, 500 TL'den çok çok daha yüksek fiyatlara satabilirsiniz.
Gereken jenerik isimleri alabildiğimiz kadarı ile aldık. Ki zaten konuda yazıyor. İsim ve şirket isimlerini almak isteyen arkadaşlara ticaret puanı yükselmesi için başlatılan bir kampanya bu. Yoksa bu şekilde işlem zaten yapıyoruz. Fiyatı az tuttuk ki ticaretlerimizde güven ortamı oluşsun.