valla ben dışarda 2500 ün altına ağzımı açmıyorum kimseye burdaki saçma sapan fiyatlardan sebep konu bile açmıyorum artık. 50 tl ye script olması 150 tl ye script olması kadar saçma sapan bir iş yok yani yazan adam hızlı yazar yavaş yazar onun sorunu sonuçta onu öğrenmek için bir emek vermiştir bu işin de taban fiyatı 750 -1000 arasında olması lazım adam budan alıyor 50 tl ye satıyor 500 tl ye bu sefer dışardaki işleride sekteye uğratıyor onu geçtim destek veremiyor bişi olunca ortadan kayboluyor müşteri yine sana bana geliyor işini düzgün yapanlara ama sinek mide bulandırır misali 50 100 150 tl ye script mi olur.