Webview uygulama bana göre uygulama değildir. Webview uygulama ile para kazanman yada yüksek TBM beklemende saçma olur. Ayrıca webview'de iyi optimize yapılmazsa geçiş reklamıda yasak.
Kısacası şikayet etmekte haklısınız ancak şikayet etmeden önce birde kendinize bakın. Eğer güzel bir hitiniz varsa (Günlük 1k üstü) kolları sıvayıp güzel bir app yapın.