Cumhuriyete düşman o kadar insan yaşıyor ki ülkemizde insan farklı şeyler düşünmeden edemiyor.
Bugüne kadar kendinizi nasıl gizlediniz? yalakalık yaparak, cumhuriyet naraları atarak gizlendiniz de bugüne gelince mi cumhuriyet düşmanı oldunuz dedirtiyor.
Ne Cumhuriyet ne de bu güzel ülkemiz o kişilerin umurunda değil! Umurlarında olan tek şey kendi çıkarları.
Atatürk neredeyse 100 yıl önce söylemiş zaten bunların olacağını.
Huzurla uyu büyük insan Mustafa Kemal Atatürk!
Hepimizin cumhuriyet bayramı kutlu olsun.