mobil uygulamaya yerleştirilen admob banner ve geçiş reklamları hem tbm hemde to olarak rezalet seviyede.
kendi webview uygulamam için konuşuyorum.
uygulamada adsense kullanıyordum. yasak olduğunu öğrenince uygulamaya zeval gelmesin diye admoba geçiş yaptım ama gelirler 4 te 1 e düştü.
bunu aşan varmı ?

güncelleme:
yiğidi öldür hakkını yeme demişler.
uygulamanın to ve tbm oranı gün geçtikçe artıyor.
admob un algoritması sanırım zamanla uygulamaya göre daha iyi optimize oluyor. daha alakalı reklamlar daha yüksek tekliflerle sunulmaya başlayınca hem tbm hem to artıyor.