konmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Duygulandım... Tekrar okursam ağlarım...
Ben de ilk otobüste okudum yazıyı. Acaip duygulandım. Sonra biraz ara verip normalleştikten sonra devam ettim.