Yardimi dokunduysa sevindirm.
Not tutmak için kullanacağım Ancak Görev eklerken Mail gönderilemeyince görevi eklemiyor sanırım.
SMTP Ayarlarını yapınca da mükemmel şekilde kasılıyor sistem. Geri SMTP ayarlarını eski haline getirdim. Ama kasma olayı gitmedi . Anlam veremedim.