Arkadaş külhan ağası edasıyla "Hayırdır" diye pm atmış.. bukadarla durur mu? yapıştırmış postu: nooldu 3 bloklu site bulamadın mı?
Valla aratmaya bile vakit bulamadım uğraşacak bir ton işim var ama ben kabullendim. dünyada teksin büyüksün reyiz!
Bırak bu işleri durduk yerde kendin celallendin projeme muhalefet oldun. Caner Aydın mısın yoksa Barış Demirdelen'misin İkiside değil isen ASENA'sın. Ha bu hakaret değil ironi sayın R10 yönetimi. Sizler ne kadar konu baltalamaya karşı katı kurallar uyguluyor iseniz. Bu arkadaş ta o derece baltalamış oluyor beni rencide etmek baabında. Üstelik satışa sunduğum hiç bir şey yok iken. Ayıptır.
NOT: İnternet olmasaydı git misket oyna derdim lakin internet var. iyisimi counter strike oyna R10 sana ağır memleket.