Aktarmalı ucuz benım talebım. Valızım olmayacak. Check- in yapayım dedım daha once yapılmıs dıyor oysa ben check ın yapmadım. Bu durumda ne yapacagım? Bıletımı gece o saatte havaalanı ıcınden alabılır mıyım?